Snabb- resumé

Tjo hopp va veckan går fort!!! Underbara dagar vill jag säga! Tisdagen blev en heldag i Stenstorp - inklusive intervju! Det gick bra och jag var mig själv. Kan aldrig vara nåt/ nån annan jag är dålig på att spela! En bra egenskap enligt mig själv. ;)
Jag fick lunch hos fina Ida, tack! Tack nr 2 går även den till Ida för lånet av hus när lillan ville äta och de hade åkt iväg! Thanks!

Nåt om tjänsterna som är ute, om jag är aktuell för någon av dom vet jag först om en vecka eller en och en halv. Håller tummarna.
Vet att det även kommer bli tjänster ute på C så det blir mkt att bita i och fundera på.

Onsdagen- igår- spenderades UTE hela dagen i princip. Olle har ju givetvis varit på dagis, så det blev barnvagnspromenad till stan. Sen tog vi bussen till dagis och hämtade Olle. Lite crazy va? Kul att göra nåt annat. Det var ju så vackert väder och varmt ute. Sååå härligt! Olle blev själaglad för buss åket givetvis men ville även åka tåg när vi väl kom ner till station.... Oh oh, inte idag.

Efter det gick vi hem till farmor då va kl halv 4.... Fika hos farmor sen kom pappa och Olle ville inte åka hem. Pojken stannade kvar medans pappa hämtade bilen hemma och då gick det bra sen. Kvällen blev kort på så sätt men allt väl!!!! Barnen somna fort.

Imon kommer mormor och stannar hela helgen det ska bli kul!!! På lördag blir det då egentid för Olle med både mamma och pappa på badet minsann !!!!! Jippi ! Va kul! Det va inte igår om man säger så, Olles dag på lördag blir det då!

Nu ska jag slå ihop mina blå på soffan lite här tror jag! Måste passa på idag , kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0