Dagens shopping!

Med en hostande Ida stackars lilla gumman gick vi mot Lindex efter att mamman fått en välbehövlig dusch efter morgonpromenixen till dagis...;)

Tag 3 betala för 2 är bra. Jag fattar inte hur dom växer. Jag köpte storlek 74 på den fina fina jackan i egenskap om att hon kunde växa lite i den. Jag köpte den nog i slutet på feb- början på Mars. Såklart att dom växer- vad dum man är. Nu är den för kort i armarna!
Idag köpte jag ingen jacka utan en tröja, jätte söt! Kolla själva!

Kombinationen pollenallergi- förkyldning- trötthet- solbränna ger mig varje vår --- ett härligt munsår!!! Mm.

Helgen va mycket bra- skriver mer om denni eftermiddag.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0