Ida 8 månader idag !

Usch va tiden går fort! Och veckorna och dagarna! I veckan vart jag i Stenstorp och fixade mitt schema inför hösten, så nu behöver jag bara en fick- almanacka så är jag redo för arbetslivet igen!
Måndagen fick jag ta mig ner mot stan en snabbis, tisdagen blev ju värsta vila- dagen med 2 långa pauser med Ida i sängen, fy bövelen va gött det är!! Det har blivit som en vana nu mer , hon kan sova upp emot 1,5 timme i sängen det är inte ovanligt alls! Gott om man inte har nåt bokat då kan jag sova med gott samvete.
I torsdags fick det bli Ikea - vi åt mat och shoppade lite. Mammas hjärta hamna i ett dö-läge för 3 sekunder när den lilla Wäring försvann ...;( fy fan- den grabben börjar bli farlig. Det är ögonen på han hela tiden som gäller för han bara drar !!!!
På Ikea tog vi finaste Syskonkorten- mamma gråter nästan när hon ser fina bilderna på sina hjärtan!
Så kul att ha sen. Fredagen spenderades på Aspö- det va mysigt. Med protester och tandagnissel åkte vi till mc'donalds och köpte burgare!
När fredag kvällen kom- visste mamma inte vilken dag det va- fan va jag hatar såna där extra helg dagar ibland man blir konstig i skallen och tror att det är söndag i 3 dagar!! Uppskattar ju såklart när B får en extra ledig dag men ändå.
Idag har jag jobbat och likaså imon men på annat ställe . Gött att jobba det tycker jag allt. Är så hemskt tacksam att lilla fisen är så lätt. Nu dricker hon ren välling kl 19 och somnar. Varje kväll samma sak, rutin rutin. Vaknar 23-01 och vill ha mer välling. Vaknar 6 jätte pigg! Hade jag fått välja hade jag bara flyttat fram det hela 1 timme då hade det varit perfekt men man kan visst inte få allt här i världen.
Puss och God natt. Klockan är 20,30!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0