Dagens bästa shopping

De fina one piecen fick en plats i de smås garderober idag. Eller nä, de hann aldrig inn i garderoben dom åkte på istället!! De gillade sin lilla mysdräkt det märktes.

Balkongen fick en mysmatta som man kan sitta och gosa med om man vill ! Så skönt att slippa ta på tofflor när man ska ut där!

Imon blir det stan en sväng. Kanske commerce- frisören med Mr. O ---- ?? Undrar om han mognat lite det senaste.
Igår var vi på Aspö en liten sväng - grisarna hade blivit större och Olle blev mycket bekymrad över att hönorna åt upp hans kaka...;)?

Måndag- Göteborg hela veckan, great kan man säga!!! Om en vecka precis har Björn semester, och det är ännu mer great kan jag tycka !

Ida har sovit mkt idag, varit supergnällig, hon är super duper mammig oxå. Så fort jag lämnar rummet typ. Är jag inte hemma går det så fint --- konstigt. Då finns jag liksom inte men när jag finns , då ska det helst av allt typ bäras...;) . Nicht nicht.

Det nya nu är att gå varvet runt här i området och säga alla bil märken , typ 20 varv ibland ...

Ha en bra helg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0