Förtvivlat i själen

Ännu ingen som hittat Pierre.Önskar man kunde göra någonting!!!  Allt är så konstigt men ändå inte. Livet är så skört, glöm inte det!
Helg snart, i em är det helg för oss redan då det är ledig dag från dagis och allt imon!! Härligt.
Inga planer alls i helgen, och det känns ännu bättre. Jag är risig, huvudet känns tungt och jag känner inte direkt för nåt. Är verkligen " ur fas"... Vädret är kasst, det kom mer snö inatt, trodde jag såg i syne vid halv 5 när jag värmde mat till Ida. Fan fan fan. Hate this fucking snow!!

Igår fick jag ta en fajt med Olle hem från dagis, han ville verkligen inte hem. jag kom och störde mitt i en rolig lek med en tiger och ett lejon och han var ju på värsta bra humöret. allt slutade med att jag fick ta han under armen i princip utan ytterkläder eller skor och sätta han vrålandes i bilen. Ibland blir det så. Han är så jävla bestämd och ibland går det inte att övertala honom. han får ett par varningar men det funkar oftast inte. Då får mamman bli lite brutal. Tyvärr.

Är såååå trött, har ingen energi alls. har fått sålt lite mammakläder på Tradera. Bra och skönt att bli av med dom. Jag har precis ätit lunch. En weight watchers,helt ok mat vissa matlådor där. jag tar alltid samma när jag handlar så jag har bara ätit typ 3 st olika...ha ha ha ha. En jätteosocial vecka har det varit igen, men jag känner mig så förkyld och skit. Egentligen skulle vi gått på Babysim jag och Idis idag, men nej. Ingen av oss är såpass fräsch.
Nu ska jag lägga mig lite i soffan och hoppas att Ida sover minst 30 min till!!!
Kram och puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0