En fin dag!

En tråkig måndag blev en bra måndag!! Tidaholm hela dagen till Olles förtjusning. Tyvärr somna han bort halva dagen vid 13 tiden.... Helt slut, jätte trött. Busat med Anton och hundarna medan Ida vart med mamma och Nellie på promenad! God lunch och glada barn och en snäll svägerska! ;)

Minus 0,5 kg stod vågen på. Åh trögt! Jag får nog hoppa över ALLT godis i helgen tyvärr....

Helgen som gick va långsam och sådär emellan åt. Lördagen vs mest mysig med lite besök ! Söndagen igår skulle vi kollat efter en balkong matta och dynor .... Men istället fick det bli tvångs insättning i bilen med Olle för han tog av sig mössa och jacka och bokstavligen HOPPADE i korgarna där de har finkuddar i på Rusta.... Och jag kunde knappt hålla mig för skratt - han är så störd ibland Olle. Och tanterna skrattar åt han och säger nåt i stil med - oj oj full fart....!! Det slutade med att Olle somna hemma sen på sin gamla baby gym i ren protest och sov i 2 timmar.... Sen när han skulle återspegla dagen sa han till pappa- idag har jag bråkat .... Osv osv osv . Så visst är de medvetna ..... Och har en stor vilja!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0