Vikt

Åh jag önskar jag kunde texten - jag har en låt i huvudet som ploppar upp nr jag tänker Lördag. Ni vet, - nu är det lördag igen och ....å va störande att jag inte minns texten bara melodin. Natten har varit ok. Tänk va man inte kan veta när man lägger sig vad den kan ge...;)
Jag la mig vrål tidigt igår pga både trötthet och ovisshet om vad natten ville bjuda på. Alltid bra att va lite beredd och kan man ta lite sömn i förebyggande så!
Önskar man kan vila lite idag så jag orkar va uppe ikväll istället!

Idag är tanken ( stan) ( skor på rea) . Jag gick förbi Eurosko i stan igår och det va 50% på alla skor i butiken i princip! Thats nice !
Vägde mig i morse - dryga kilot är borta från förra veckan , hade hoppats på mer. Men som jag är, vill jag ju gärna gått ner 10 kg som igår redan. Inget är gratis. Kämpar vidare i veckan och ser fram emot fransyskan som ligger i kylen !

Kollar nu på dr Phil så här tidigt, vad folk beter sig! Kul att börja dagen med övergrepp där mamman blundat och inte ville störa ordningen i familjen genom att " lägga sig i" . Tänk att kvinnan kan ta mannens parti i det läget....
Nu morgonmys med Olle the best.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0