Vardag igen

Lite skönt men tråkigt ändå på nåt vis. Kaffet är färdigt jag måste få i mig lite snarast. Det känns att man fått sovmorgon i helgen- tack älskling ! Typ sovit till halv 9.
Ida har ju vaknat tiiiidigt på helg morgonen lör och sön för att sen somna om som tur är men ändå. Halv 5 och 3 liksom... jag tycker det är svårt att bli normal efter att gått upp då.

Idag är det måndag och det blir säkert lite ute lek i snön senare! På med kläder och ut med pulkan .
Helgen va bra på många sätt. Lugn och harmonisk. Måste ringa min chef idag och smälla bomben om att jag sökt nytt arbete ...;)

Hungrig nu- frukost!!! Veckan bjuder förhoppningsvis på mormor- visit och på torsdag gör vi ett nytt försök för ett återbesök på MVC !

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0