Onsdag

Vad veckorna går fort- eller hur!!

Idag har jag och Ida lämnat bästa pojken på dagis, sen åkte vi hem , bebis åt mat och mamman vek tvätt , sen gick vi ut till affären , blöjorna va slut !!!! Passade på att köpa en storlek större på båda barnens blöjor, de sitter lite tajt på båda nu tycker vi.

Vi handlade även grejer till kvällens måltid- jag ska göra en köttfärs/ bacon gratäng med squash, champinjoner, chilisås och ost . Lät väl gott?! Måste kolla upp lite mer gällande lchf- mat, inte kul att bara äta ensamma laxar, kotletter eller kycklingfiléer jämt!!!
Jag älskar ju gräddgrytor och gratänger !!!

Fint väder ute- eller snarare underbart!!! Verkligen vår nästan med 5-6 plusgrader! I love it! Men det va fint när snön föll i söndags oxå så jag är lite kluven. Det blir ljusare när snön ligger lite och jag blir glad av det ljusa- men när fåglarna kvittrar och solen skiner , då mår jag som bäst. Jag är verkligen en vår- sommar människa!!!

I måndags hade vi bästa Stenstorps gänget här! En heldag blev det, utan bråk och tjafs från barnen! Ingen sov middag av varken olle eller leo och de små somnade gott den natten !!! Ida sov mellan 1- 16,30 den dagen helt otroligt!

Igår efter vi lämnat storebror på dagis , åkte vi till Igelstorp för att träffa lilla Greta och mamman Nathalie ! Greta är så snäll hon sover alltid när vi ses! Lik mamma, söt som Ebba men ljus i håret ! Ebba och bebis fick lite paket och Greta fick nöjet att ta över lite blöjor som stora Ida vuxit ur. Bra att de kommer till nytta tycker vi!!!

Massa onsdags kramar till er, nu ska det duschas.



Kommentarer
Ida

Väldigt fina barn vi har minsann! : )



Kramar från oss.

2012-01-11 @ 13:48:34
Frida

Den gratängen lät väldigt god, du får gärna lägga upp receptet om du vill ;) Kör också med gi/lchf. Kram

2012-01-11 @ 20:57:21
URL: http://friiiidas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0