Mat mat mat

Det måste ha varit det absolut viktigaste inatt för Ida! Hon har ätit heeela tiden, puh !
Tycker inte jag gjort annat än gått upp och startat Micron för att värma flaskan! Och inte nog med det så vaknar tösa vid halv 6 och vill inte sova om. Härligt !! Kan meddela att hon så nöjt sover nu!!! ;)

Igår va vi i Stenstorp hela dagen, jag hade inte planerat att stanna så länge men så blev det! Vi åt mellanmål, middag och drack kaffe. Vi va inne och vi va ute så vi hann med allt. Ida sov så fint, hon sover alltid när vi är borta eller har gäster, hon somnar alltid gott i vagnen ute oxå, hon är en sova-ute- tjej!

En annan sak är att jag ska söka nytt jobb! Jag har bestämt mig att resursen får va färdigt av olika anledningar. Det nya jobbet är i Stenstorp , om jag inte får detta så vet jag att det kommer en ny tjänst ut i maj-juni. Håll tummar !

Idag blir det dagis för lilleman. Hoppas det går bra ! Promenad för mig och Ida , måste posta en overall jag sålt!
Kollar för övrigt på " En unge i minuten" från USA . Tänk att man gått igenom det där tänker jag! Fy farao. Tur att man glömmer fort! Fast jag har ändå bara trevliga minnen från denna sista förlossningen med Ida, det gick väldigt smidigt. Men man minns ju ändå att man hade ont, men inte HUR ont. Och man kan nästan minnas hur det känns när huvudet ska ut, men ändå minns man inte exakt liksom. Konstigt det där.

Ha en fin dag allesammen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0