Måndag igen ja.

Har velat göra ett inlägg här hela dagen, men haft lite annat. Egentligen har vi bara varit hemma, men Olle ville bada en stund på förmiddagen. Sen åts det tidig lunch , för frukost åts tidigt. Sen tog det 30 min för Olle att somna för middagsvilan, tur att Ida valde att sova gott då oxå så det blev lugnt.

Idag har jag suttit framför datorn lite för att hitta lite inspiration för Kusin Carolinas present inför lördag! Nu klockan 19.00 bestämde vi oss, hoppas hon blir glad. Inte lätt att köpa till någon i den åldern, ett barn eller bebis blir ju glad för vad som, synd om Carro skulle få nåt hon tycker är fult!

Helgen bara rassla förbi tyvärr , som vanligt. På lördagen va vi ute och åkte pulka en del, jag sov 1 timme på förmiddagen, vi åt gott och köpte lite godis. Igår hade vi hela släkten här nästan . Inte ens halva men både farmor, farfar, gamla farmor, mormor och morfar. Fast de avlöste varann så de va inte här så länge samtidigt.
Åt lax och gjorde egen aioli som jag tyvärr mådde dåligt av sen på kvällen.


Imon bär det av till Tidaholm , bebis träff. Nästan som att gå tillbaka i tiden till 2009 och Olle- Ebba- Melker va små. Nu har de fått småsyskon! ;)

Trött nu, hoppas Ida vill ha lite käk snart efter vila så hon kan somna för natten!!!
Peace and love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0