Lyckat !

Par i barn vi har. Hittills är barnen skrämmande lika. Jag minns inte att Olle var annorlunda än Ida på nåt sätt. Så nu vet vi vad vi har att vänta, hi hi.
Idag har vi åkt pulka, handlat mat, köpt present till syskon-kompisarna Greta och Ebba, varit hos farmor och farfar på fika , sen ätit middag.

Jag hittade en sån fin " outfit " till bebis- Greta att jag ångrar mig nåt så jävulskt att jag inte köpte till Ida oxå. Till och med Björn hävdade att oj va fina...;)

Vi har sen igår börjat med lite nya rutiner gällande Olles nattning, och han är så duktig! Inget gnäll eller ledsen . Det känns bra! Konstigt att Ida inte somnar förrän Olle ligger i sängen och det är tyst....:) dom både trissar upp varann och de stör varann , och då är Ida bara 3,5 månad. Samtidigt pussar de varann såååå gott så varje gång smälter mamma- hjärtat !!!!

Imon kommer Stor Ida på besök med sina pojkar, hoppas det rors iland, vi har skjutit på den här dejten länge nog nu. På tisdag är det på"t igen med dagis osv. Hoppas på att komma iväg med Lill skruttan till Igelstorp då oxå, hem till lilla Greta !
Nä ska man gå en trappa upp med hon den där som ligger på armen !?
Jag har " blogg-tumme"....;)

Datum bestämt nåt sånär till Idas namnkalas! Jippi !!! ( om inga fler tackar nej )

Ses imon , kram från mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0