Halvkilot. Igen.

Många bäckar små eller vad säger man. I och med att det inte varit så strikt i veckan med tårta och ett större lass fika , så är jag nöjd ändå. Eller inte nöjd men inte heller ledsen om man säger så då. 2 kilo ner sen någon månad, så mkt som jag väger borde det varit mer, men utan promenad varje dag så kan man inte säga så mkt. Denna veckan har jag gått kanske 3 dagar bara 1,5 timme totalt , men det blir ju inte värsta powerwalken med vagnen i detta väglag. Höll på att halka förra helgen och dra med vagnen nästan ner i fallet men rätta upp mig som tur är... Ida har käkat några gånger inatt och valde att " stiga upp" klockan halv 6...not so nice men vad göra. Björn sover gott än, det ska han få göra. Olle är uppe. Han berättade att han lagt en bajskorv igår kväll när jag sov, och han va så stolt. Jag lade mig typ 19 igår så jag är inte såå trött. Hemskt skönt. Så får man göra ibland. Trots att olle sov 3,5 timme igår och gick upp halv 4, så somna han 21 ca. Idag blir en fin dag, det tror vi! massa kramar. !!! ps kaffe är gott !


Kommentarer
Frida

Du har inte prövat att köra gi turbostart? Ja gick ner 3 kg första veckan. Tycker det är bra att få en kick första veckorna som brukar va jobbigast, man blir mer motiverad :)

2012-01-28 @ 18:52:44
URL: http://friiiidas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0