God morgon !!

Gott med fredag va? För oss betyder det mycket! Pappa brukar oftast komma iväg hem liiite tidigare än på veckan , idag har han oxå bilen för att kunna va super snabb hem. Sen börjar Goa helgen !

Jag och lilla hjärtat är uppe, stora killen sover än. Gott för han. Vi kollar på lyxhem till salu, det där programmet som är från Danmark! Oh vilka fina hus, men jag verkligen avskyr den manliga mäklaren. Tycker han är sååå dryg och snuskig i sitt sätt bara. En riktig sån där " höjdare" som sitter på sina fina hästar typ. ( nu vakna Olle ) .
Inget är gott nog för den gubben. Tror mitt stora avsky började när han med glimten i gubb ögat sade -" man kan köpa ALLT för pengar, bara det är tillräckligt mycket !".


Idag har jag klätt Ida med en body i storlek 74. Gick det så här fort? Vissa plagg tvättar man mycket så de krymper ! Men ändå. Det står 6 månader på storlek 74 och hon är bara 4 månader, vart ska det här sluta?

Nu är mina föräldrar och lillasyster på Gran Canaria- det låter som att de har det väldigt skönt och jag är väldigt avundsjuk! Många man läser som åker iväg nu i januari.
Idag ska jag lägga in en beställning på kläder för hela familjen på HM. Bara lite annars blir det så jävla dyrt! Men ett par plagg var det gör mycket för garderoben ändå. För sen är det skor till våren osv . Vår ja.... Hoppas den kommer snart!!!

Fick en förfrågan om recept från Frida - jag tror du kan googla på lchf bacongratäng, så hamnar du rätt!
Nästa gång jag gör den ska jag ta i nåt med sting- typ sambal olek , vitlök osv... Lite kryddfattig tyckte jag annars! Men god ! Lycka Till . På lördag meddelar jag vikt nedgång , väger mig varje lördag! Jag är vid gott mod än så länge !!!!

/// Cissi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0