Borta bra...

Hemma alltid bäst ! Sitter i bilen , efter en 20 minuters snabb vila. Känns som man inte sovit ordentligt sen i måndags. Allt ställs på sin spets när man åker iväg sådär. Man är aldrig själv eller ensam med barnen men det är ändå mitt yttersta ansvar och ingen annan är väl sugen på att mata bebis 2 ggr på natten och ge napp om vartannat . Inte så farligt med nappen ärligt talat så det är väl mest maten. Kanske att mamman oroar sig lite när man åker iväg. Ändå bara till mormor och morfar! Dom är bäst !!

Igår blev en heldag i Kungsbacka! Mycket trevligt att se alla ! Olle lekte och busade och sen åt vi på Mc' donalds allihop. Tåg och buss hem. Båda barnen somna sin em vila liiite väl sent , vilket resulterade i att Olle va uppe till 23 igår och Ida va vaken mitt i natten ! Blä. Tur att pappan- morfar- moster va uppe med hockeyn så hon fick va med dom !

Nu snart hem ljuva hem- sen kan jag tänka mig att stå för tvätten hemma, så kan pojkarna handla !!
Ikväll får bli sista kvällen med fredags mys för min del- sen kör jag igång med LCHF! Ska bli jätte intressant att se vad det ger för resultat! Lite spännande! Väger fortfarande på tok alldeles för mycket! Om jag får välja går jag ner 20 kg men jag nöjer mig med 15. ;)

Något som jag vet är att vi fått en mkt bestämd ung dam till oss! Ida verkligen blir arg på riktigt emellanåt. Kan inte begripa att en sån liten varelse kan skrika så, plus att hon är hemskt medveten om vart hon är och med vem ! På gott och ont. Såklart har morfar varit favoriten denna veckan, skrattar högt åt buset! Olle har blivit besatt på riktigt av madicken - snart detox som gäller!

Nästa vecka hoppas jag på en bra start med dagis osv. Hoppas på att kunna träffa min vän Ida i Stenstorp en sväng- var alldeles för längesen !

God middag i afton och lite läsk och godis på det hoppas på mer vila så jag och älskling kan umgås senare på kvällen. Imon är en ny dag, med nya vanor.

Kram Cissi



Kommentarer
Ida i Stenstorp

Håller tummarna för dig å lchf!! Vi kommer gärna en sväng till er på måndag. Kan ni då?



Kramis!

2012-01-06 @ 14:12:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0