Va vad det jag sa??? ( och feberpojke)

Hoppsan, vad hände här? jo lilla pojken fick spontan-feber sådär på morgonen. Inte så värst. Pajade mina tankar inför dagen som innebar en HÄRLIG LÅNG promenad till maxi och tillbaka, för att köpa billiga blöjor och billigt tvättmedel osv...I denna härliga vår-värme. Nä, det får la räcka med att vädra lite så jag får lukta på vädret idag. ( fan) Angående lilla Bernadotte-bebisen som inte ens heter Bernadotte, föddes ju i morse!!! HÄRLIGT för dom. Jag blev jäkligt rörd av att se Daniel när han framförde nyheten på presskonferensen kl 7. Japp, så mesig och störd är jag!!! Jag sade ju att det skulle bli en prinsessa!! ;) Ska bli kul imorgon när kungen ska meddela hennes namn! Kronprinsessan heter ju själv Victoria Ingrid Alice Desireé. Då går ju många av de namnen bort. Jag tror det blir typ Ingrid Sibylla och 2 namn till. Kanske Lillian? Hoppas inte Silvia, herregud. Gud förbjude!!! Olle ligger bredvid mig i soffan nu och sover och har gjort det sen en timme drygt. Han har feber och fick inte i sig Ipren innan han somna, det var synd.Han behöver få i sig nåt febernedsättande . Ida somna i min famn sen lade jag ner henne i vagnen ute på balkongen så åtminstone nån får god frisk luft idag! det gillas nog av henne får vi hoppas. Hon är ju för rolig den lilla tjejen. Olle sa idag på morgonen när hon låg i sin vagn och tjoade, " hon bara gapar och gapar och gapar. " . hon är inte det minsta missnöjd, men det är så hon gör för att tillkalla lite uppmärksamhet! Hur mår ni när det blir vår? Blir ni gladare eller deppiga? Mitt liv har alltid så länge jag kan minnas- blivit liiiite lite lättare när våren kommer. Inte för att jag har bekymmer på vintern, men jag gillar den inte. Jag ÄLSKAR vår och sommar , det är min tid. Jag minns alltid typ när man var liten fram till gymnasiet, att när våren kom, blev allt ljusare på nåt sätt. Det luktar vår, fåglarna kvittrar och det blir grönt! Dock finns det många som ser våren som nåt jobbigt, typ att det innebär massa måsten osv. Så man är olika. Ikväll blir det den där fisken igen förresten. Halleluja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0