Utvärdering

Det gick MYCKET BRA inatt, det va som vanligt typ, ingen är nöjdare än mamma och pappa!!! äta 00 ( som jag inte kommer ihåg men en halvtom flaska stod vid sängen), äta 04,30 sen vakna 06,30. Blir kanon om detta följs av resten av veckan!!! Har liksom hunnit somna in, sova, drömmal lite. Inget gnäll och inget uppe o studsa och vagga i famn. Nej Nej. Idag kommer Nathalie och bebisGreta. Det ska bli kul att se hur mkt hon vuxit. Soppa står på lunch och sen en efterätt. Ska bli kul att bjuda tillbaka lite. En annan som ska få en fin finare finast lunch här med gott till kaffet är någon som säkert känner igen sig, när jag skriver att vi alltför ofta ätit god mat ggr flera hos dom. Kaffe, fika och annat när vi bara kommit på blixtvisiter....;) Kanske kan få bjuda ute nån helg? Lite kul att det kommit mer snö. Jag har inte hunnit bli sådär mättad som man va förra året då snön kom i november....Nu detta året kom den ju i januari först, så det är helt ok. Man vet ju att om MAX 1 månad så är snön borta! så vi får njuta så mkt det går , jag njuter av snön genom Olle. Åker lite snow racer osv det va skitkul! Tack Morfar som hitta den i förrådet!!! Nu är klockan kvart över 7, kaffet smakar godare än de andra morgnarna de senaste ;) tack för att ni läser, ni som gör det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0