Neråt !!

Än jättenöjd mamma som skriver nu. Gott att det gett resultat! Minus 1,6 kg, bra! Med tanke på att motionen åter igen varit sådär..Både barnen och jag har varit sjuka, så det har blivit minimalt. Ser fram emot en vecka med dagis för Olle och en vecka för socialt umgänge med tex Nathalie på onsdag , har inte bestämt så myckte mer. Helgen i göteborg har varit kanon, jag har sovit en del! Barnen har mått bra, Olle har åkt snow racer. Vi har ätti gott och njutit av mina föräldrars sällskap och en viss del av syskonen! Längtar redan till nästa gång vi är nere. Där dom bor, måste det vara Sveriges i särklass sämsta skottning på vintern...Dom gatorna i Torslada alltså...Under all kritik, då ska vi INTE klaga nåt på snöhållningen här, det ligger ju inte stötvis med isblock på gatorna iaf. Efter Göteborgs-resan så är Ronga Rövardotter Olles nya favorit, gott med Astrids filmer. Måste ringa BVC idag pga Idas matrutiner på nätterna. Hon äter mer än nånsin, och hon är verkligen hungrig! så jävla tröttsamt ,det blir inget sovit för nån! Hon vaknar på nätterna och tyvärr har vi fått en liten dam med en härlig stämma....Är det typiskt tjejigt, det där med att höja rösten??? Gnällfis är hon oxå nu. kanske tänder? vet inte, vill gärna skylla på nåt men just nu är det gnäll HELA dagen typ. Tycker inte det hjälpt med alvedon när jag gett heller, så kanske inte tänder? hon kanske har fått en sån gnällig personlighet? Härligt i så fall""" Datum och inbjudningar är skickade till alla, för Idas namnkalas. Känns gött att äntligen fått ut dom! Jag längtar som fan efter våren nu, herregud va jag längtar. En lättare vår kanske? Olle vill kolla på Ronja, han ska få sin vilja igenom, sen ska vi köra snow racer lite senare är min tanke och idé för dagen!!! Och grattis för bövelen till min kära Linda som fick sin lilla tös i helgen. Tji fick jag. Puss !! Ha en fin dag mina kära!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0