Måndag igen!

Hela tiden måndag och fredag tycker jag! Synd att helgen går så fort!

I lördags gjorde vi inte så jättemycket, jag var hos frisörer . Mamma blev både glad och nöjd som tur var! Hej då blont långt hår, hej kort och brunt hår...;)

Igår va vi en sväng på buslandet - Ille och pappa tog bilen medans mamman och Ida tog en promenad. Det va gött när man kom fram kan man säga det va en bit! Vi åt lunch där, sen blev det fight när vi skulle hem. Efter en kopp kaffe vid 15- gick vi till kvantum- affären och slängde tidningar!!!

Idag har jag vägt mig- minus 0,6 kg så det är ok!!
Snart är jag nere på innan graviditet ! Har ännu inget mål satt precis utan kör mest - 5 kg hela tiden . På 3 veckor med vv har jag gått ner 3,2 eller nåt stod det.
Imon är det intervju- spännande.
Idag har vi redan hunnit med chokladbollar- bak! Det blir tyvärr inte såååå många bollar kvar när vi ätit upp smeten.....;) så det ska va, eller hur?

Ha en bra måndag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0