Krämig pasta-sås och kunglig bebis?

Åt ikväll en jättegod rätt- igen! Så smidigt med viktväktarnas app, där man kan göra allt som man annars gör via datan. Som recept tex! Jätte käckt och många goda sådana!
Jag har hört ryktes vägen att det är en kunglig bebis på gång!!!?? Det vore ju superspännande. Björn kunde inte bry sig mindre, han tycker kungahuset ska avskaffas. Jag är mer royalist, mest på grund av att det är mysigt med kung och drottning. Om jag får gissa tror jag att det blir en prinsessa dom får!!! ****


På tisdag nästa vecka ska jag på intervju i Stenstorp, spännande va? Lockar rätt mycket att byta jobb faktiskt.
Och äntligen med stort Ä ska jag till frissan. Det kommer kosta en mindre förmögenhet på Trudes, men jag kommer inte iväg annars. Lördag it is, sååå skönt. Då kan man ju snacka verkligen kvalité och egentid. Nice.

Regn och rusk idag- ingen promenix- det va för blåsigt! Hoppas på bättre tur imon! Har tyvärr avbokat min vartofta- visit för imorgon - men jag orkar bara inte. Slö och dum och taskig- hoppas Sanna låter oss komma nästa vecka!
Peace and love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0