Inga konstigheter

Stackars älsklingen, han tyckte vi kunde gotta oss med varsin semla idag på hjärtan- dagen men det tyckte jag vi kunde hoppa över. Semle dagen är ju nästa vecka först.... Premiär då- jag fattar inte själv hur jag lyckats hålla mig.
Undrar hur mkt sömn man klarar sig utan under en lång period ändå? Vet någon??
Känns som man sovit 1 timme här 1 timme där , sammanlagt 3 timmar typ varje natt en månad nästan... ()


Imon ska det bli intressant att se hur natten varit. Jätte Mycket mat har det blivit, Alvedon ifall det är tänder och hostan som spökar, och sen läggning senare . Klockan är snart 21 skulle va trevligt att få sova till typ 02..


God natt god natt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0