Helg- torka

Ibland har man bara ingen lust att blogga , eller tid och vips så har en hel helg gått !
Fredagen blev Tacos, negerbollar , På Spåret. Lördagen blev städ, tvätt , racer åk för killarna , promenad, lördagsgodis och inget melodifestival . Det suger verkligen på allvar !!! Gud har det varit ett enda bra bidrag i år än ? Fy.
Idag har vi shoppat på stan- nya pjamasar till barnen, jeans till pappan, jeans till lillan, skor till lillan, inget till mamman. Har ingen ro att kolla runt, när man vet att Ida fullkomligt HATAR att gå inne i affärer!!

Förresten så köper jag inte nåt mer ännu innan vikten är stabil! Nåt nytt plagg när jag är under 85???

Imon är det vägning och som vanligt så känner man sig tjockare än vanligt dagen innan. Jag är glad över mitt online medlemskap, och just det att man väger sig hemma. Fast jag måste kanske köpa guld stjärnor för det får man på mötena, för varje 3 kg man går ner...! Det ska jag göra.

FÖRSTA tanden är nu uppe oxå i lilla munnen !! Lite vasst oxå så nu får vi passa oss!
Idag har vi varit på kaffe hos Jessica och Anders i stan. Där va Dan och barnen det va ju kul tyckte Olle!! De lekte med Anders gamla smurfar från vad blir det- 70 talet!!! ?
Även har Olle och Björn påbörjat en handling på Maxi ikväll, som fick avslutas utan mat hem då det va panik med magen för den ena killen...
Väl hemma så....;). Vi sa hej då till korven i toan , det va lite knasigt!!! ;) Observera att B åkte tillbaka till affären själv för att fullfölja handlingen- tur!!

Vi lär bli rastlösa imon hemma- vad ska vi hitta på???
Jag försöker även ragga barnvakt till ett frisör besök i veckan! Hur ska detta gå? Är sjukt sugen på art klippa mig kort och göra håret ljust brunt!!!

Just det- vi gjorde ett SKIT gott recept på fisk härom dagen, ska lägga ut receptet imon! Jättegott och jättelätt!
Massa kram och god natt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0