Hej då GI , Hej ViktVäktarna

Ni ser rätt, jag ger upp denna diet. Gillar den ej. Kroppen strejkar mer eller mindre. Jag är sugen på konstiga saker, typ havregrynsgröt och banan. Lite vanlig lättyoughurt med havrefras. Bär och rotfrukter i ugn. Potatis med lax. Läste att eksem kan bero på för mkt intag av mjölkprodukter och / eller ägg. Har ju ätit mkt av detta ett tag nu. Men skit samma om det , för det är inte därför egentligen. Speciella dieter kanske inte är min grej. Har kört ViktVäktarna förut och det hjälper mig just. Man får käka mellanmål lite mer matiga sådana osv. Man får äta mycket. ;) Så imorse signa jag in mig på Online-grejen på nätet. Därmed basta! Förkyldningen sitter i hos 3 av 4 nu. Jag är täppt, snorig ont i bihålorna osv. Natten har varit lugn, stackars bebis som hostat lite lite grann men det har nog gjort ont i halsen, då hon grät när hon hostade. Olle har oxå hostat litegrann, attans ihärdig förkyldning som hållt i sig sen torsdagen. Inget dagis i veckan här. Igår va vi uppe hos kusinerna och lämnade presenten, hoppas hon gillade det! Åt lite tårta och god mat som blivit över. Tårta är ju alltid godast dagen efter! Önskar man kunde höra nåt från jobbet jag sökt. I vilket fall som helst så kommer jag stå på arbetsbytarbanken, då jag gärna vill komma till stenstorp så småningom. Det kommer lösa sig! Kallt kallt kallt. I lördags kväll var det 20 minusgrader här. Inte så värst. Nu typ 13 minus. BLÄ !!! Vill ha vår nu. Har inte så mkt att skriva idag känner jag. Sjuk och jävlig. Krya på oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0