Grattis lillebror / morbror 23 år !!

Hurra hurra för Michael idag ! Vi har ringt och sjungt för honom, han va lite sjuk. Han är bäst våran Micke picke!!


Sen idag har vi varit ute i Tidan, vi var på hemmet och hälsade på gammel-Olle . det blev väl inte så mkt språkat precis, han va något sämre än vad jag hade trott och räknat med. Jag ska härmed aldrig mer säga något kring att va anhörig med någon som är dement. Jag har bara trott och tänkt innan idag, innan jag själv fick se och uppleva. Jag jobbar med det varje dag--- men att vara anhörig --- det går inte att jämföra.
Han är speciell Gammel- Olle . En favorit kan man säga.

Efter det åkte vi bara en snabbis till farmor och farfar- det luktade som hemma hos min farfar när vi kom dit! Bosse röka under fläkten och man är ju inte van vid den lukten alls längre, den där röka- inne- lukten . Tänk att man fick leva i den varje dag som liten, kan ju inte ha varit bra på nåt sätt. Men jag tror mina föräldrar röka ute eller nåt för jag minns inte den lukten hemma hos oss! Bara hos farfar och farmor.
Så glad att mina päron varit rökfria i typ 10 år nu eller mer tom.

Mina ögon rinner, tror jag är trött och ansträngd syn!!!
God natt och trevlig långfredag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0