Firat moster!!

Med min dåliga karaktär kommer jag istället snart börja gå upp i vikt istället för ned. Att det ska vara så svårt att tacka nej till goda saker. Egentligen vill jag inte ens tacka nej. Jag gör det när det är lätt, men idag va det svårt!! Sandra hade bakat godaste muffinsen och mormor hade gjort en maräng glasstårta med hasselnötsbotten! Hur gott lät det ??

Sandra fick sina presenter igår redan för vi kunde inte hålla oss!!! Hon blev glad! Imon är det dagis igen , ska bli kul. Veckan som kommer bli lite tråkig på torsdag för då är det begravning, men mycket roligt på lördag för då firar vi kusin Elin som oxå fyller 15. Så lyckat att Sandra och Elin fyller samma dag och lika mycket!

Ha en fortsatt bra söndag!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0