Yes!!

Japp- så blev klockan nästan 12 här. Jag och lillstumpan har varit hos svägerskan i Skultorp en sväng, då Ida skrek halva vägen till Dagis idag. Vi fick stanna och fylla på med lite mat till bebis!! På vägen hem fick vi köpt blöjor ( ICA"s ) , en ny variant - ska bli kul att se Olles reaktion när det inte är disco eller hockey på blöjorna idag.... He he.

Tog mig en välbehövlig kopp kaffe nu och lite macka- det va inte helt smärtfritt i morse.... Olle är ju sååå seg i starten alltså, han är ALDRIG pigg på morran!!

Så ska han göra ditt o datt men helst av allt sitter han i soffan till 11...
På med kläder i sista sekund , och sen bar det iväg. Jag hade ringt dagis och förvarnat om att vi skulle bli sena . Vi blev sena men hann precis till Julfesten som skulle va idag! Tomtemor skulle komma med en överraskning till barnen, underbart ju!

Skulle vilja ge mig på en kort städning här hemma nu, behöver en ny dammsugare- kanske att Tomten kommer med en i år ?
Känns som torsdag eller så är det bara önsketänk ! Fredagen går åt till att handla mat på morgonen - även ska vi försöka ge oss på några sista klappar, åtminstone till Olle !
Hoppas ni haft en fin morgon !!
//



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0