Mysdag minsann, i blåsten !

Ja fan va det blåser om nätterna här! Känns som att taket ska blåsa av. Vi har sovit gott allihop i natt, barnen vakna vid 7 och jag kände mig OK utvilad!!

Igår va vi hos mina släktingar i Mullsjö hela dagen, klockan va kväll när vi kom hem. Olle decka i bilen och somna med öppen mun med höga snark !!
Det va trevligt att va där vi åt god mat och barnen lekte ! Olle fick en radiostyrd bil i julklapp och Ida fick fina kläder.

Har drömt massor i natt, bl.a. att min väninna Jennie fick sin lilla tös. Jag drömde om vägar jag kört på och att jag va i Göteborg ! Vi åker ner på måndag faktiskt och stannar till lördag, det ska bli gott!! Olle har långt lov från dagis, ända fram till 9 eller 10 januari. Just nu känner jag att jag snart vill bli undan med julpynt och tomtar, jag vill ha vår!!!

Idag står det tvätt på schemat!! Även lite städ, är sjukt sugen på att kolla reorna på nätet!!
Ha en härlig dag idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0