Morgonpigga.

Det är ju jävligt typiskt att man har fått morgonpigga barn... Vad jag har hört så finns det ungar som gärna sover till både 9 och 10. Är detta sant ??? Finns dom ?? Varför fick inte jag dom då jag skälv älskar att sova. Jag är inte trött på morgonen men 4,30 är liiite väl upp i ottan. Vi har ju inte direkt några kor att mjölka. Kanske är bonde- generna hos de som ger sig till känna?

Igår gick det ok med O"s klippning. Han är inte glad över det och protesterade lite men sen gick det bra att klippa en sån där 4-5 tag med saxen. Vi ska återkomma nästa vecka redan för att ta lite till och sen lite till. Frisören är stor och mörk och heter Peter och bryter på svenskan men det va minsta problemet. Det va saxen Olle ogilla...
Ska försöka vänja Olle vid salongen och frisören så kanske det inte blir så farligt typ 5 e gången ??? Det va roligt att träffa kusinerna såklart!!!! En fika på det tog vi. Mmm

Igår kväll gjorde vi egen pizza, sååå gott det va! Olle valde fanta att dricka, smaskens !!!

Idag blir det mat handling !!! Fast om typ 5 timmar.... :)



Kommentarer
kicki

Visst serru! Viggo sover till typ 10 VARJE morgon..en del har det bra...kram och god fortsättning .

2011-12-26 @ 21:00:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0